fredag 18 maj 2007

Mitt Gullbergs kaj paradis



Göteborg drömmer. Vackra drömmar som låter väldig, väldigt bra. Göteborgsfunken, goa gubbar och Avenyyyyyyyn är knappt ett minne blott. I dagens SvD har Jenny Damberg skrivit en fin artikel om den modernaste av popmusik. Det handlar om TTA, Studio, Embassy, Air France och den för mig nya och upplyftande bekantskapen Boat club. I papperstidningen finns också flera väldigt fina foton (bl a det av Boat Club som pryder detta inlägg) tagna av Karin Malmhav.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå, på tal om kär i en kickers i nåt tidigare inlägg tänkte jag bara meddela att jag ska vara med på Ipodbattle på plaza på lördag, och då ska jag börja med denna låt http://www.digfi.com/default.aspx?id=10841

KOM DIT!!

Andreas sa...

Hanna Fahl är geni. Det blir en jättebra låt att börja ditt set med. Knock 'em dead!